Технологічні картки адміністративних послуг з питань реєстрації (легалізації) громадських об'єднань та інших громадських формувань

Технологічна картка адміністративної послуги з
видачі дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація отриманих документів
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження   або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
3.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про реєстрацію або залишення заяви про втрату оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання  та/або статуту без розгляду по суті, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи
3 робочі  дні
(з моменту реєстрації документів)

3.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Підготовка документів
Протягом 3 робочих днів з моменту отримання документів

Готує  повідомлення про залишення заяви про втрату оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту без розгляду по суті для напрвлення до ЦНАПУ

4

Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
з моменту підписання


5.

Видача результату адміністративної послуги субєкту зверенення

Адміністратор ЦНАП

Будь-який Центр надання адміністративних послуг

Видача результату адміністративної послуги


6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
 внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання
(назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
3.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про державну реєстрацію або відмову у державній реєстрації, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи



3 робочі дні
(з моменту реєстрації документів)
 
 
3.1.
У разі прийняття рішення про внесення відомостей до Реєстру об’єднань громадян

Вносить відомості до відповідного реєстру та забезпечує внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДР
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про внесення відомостей до Реєстру об’єднань громадян
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка документів
Протягом 3 робочих днів з моменту отримання документів

Готує документи для направлення до ЦНАПУ



4

Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
з моменту підписання

5
Видача результату адміністративної послуги субєкту звернення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги



        
6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

            Технологічна картка адміністративної послуги
з внесеннгя до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об'єднання
(назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
 Реєстраційна служба                             


Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
3.
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення щодо визнання рішення про саморозпуск, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи




Протягом 7 робочих днів
з дня отримання документів

3.1.
У разі прийняття рішення щодо припинення діяльності громадського об'єднання шляхом саморозпуску



Вносить відомості до відповідного реєстру
3.2.

У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка документів

Протягом 7 робочих днів
з моменту отримання документів

Готує документи для направлення до ЦНАПУ

4.

Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
з моменту підписання


5.
Видача результату адміністративної послуги субєкту зверенення
          Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача  результату адміністративної послуги

6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

            Технологічна картка адміністративної послуги  щодо прийняття повідомлення
про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання
(назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
3.
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення щодо повідомлення про зміни до статуту, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи




Протягом 5 робочих   днів
з дня отримання документів

3.1.
У разі прийняття рішення щодо повідомлення про зміни до статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру
3.2.

У разі відмови у прийнятті рішення

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка документів

Протягом 5 робочих   днів
з моменту отримання документів

Готує документи для направлення до ЦНАПУ

4.
Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
з моменту підписання

5.
Видача результату адміністративної послуги субєкту зверенення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату надання адміністративної послуги

6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги щодо прийняття повідомлення про зміну найменування, мети (цілей), зміну особи(осіб) уповноваженої представляти громадське об’єднання,
 утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення
(назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Прийняття повідомлення
У день надходження   або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
3.
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення про реєстрацію, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи




Протягом 5 днів (з наступного дня з моменту реєстрації документів)

3.1.
У разі прийняття рішення про прийняття повідомлення

Вносить відомості до відповідного реєстру
3.2.

У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка висновку та направлення рішення у формі наказу
Протягом 5 робочих днів з  моменту реєстрації документів
Готує документи для направлення до ЦНАПУ

4.

Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
з моменту підписання


5.
Видача результату адміністративної послуги субєкту зверенення
Адміністратор ЦНАП

Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання
(назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
3.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про прийняття письмового повідомлення про утворення або неприйняття  письмового повідомлення про утворення, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи




5 робочих днів
(з моменту реєстрації документів).
3.1.
У разі прийняття рішення про прийняття письмового повідомлення про утворення 


Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі неприйняття письмового повідомлення про утворення

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка документів
Протягом 5 робочих днів з моменту отримання документів

Готує документи для направлення до ЦНАПУ

4.

Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
з моменту підписання


5.

Видача результату адміністративної послуги субєкту зверенення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

Технологічна картка адміністративної послуги з
реєстрації громадського об’єднання
(назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від субєкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
3.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про державну реєстрацію, відмову у державній реєстрації, направлення документів на доопрацювання, залишення документів без розгляду по суті, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи




7 робочих днів
(з моменту реєстрації документів)
3.1.
У разі прийняття рішення про державну реєстрацію


Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про державну реєстрацію; прийнятті рішення про направлення документів на доопрацювання; прийнятті рішення про залишення документів без розгляду по суті
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка документів
Протягом 7 робочих днів з моменту отримання документів

Готує документи для направлення до ЦНАПУ


4

Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви субєкта звернення) до ЦНАПУ
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня
З моменту підписання

5.
Видача результату адміністративної послуги субєкту зверенення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

Технологічна картка адміністративної послуги з видачі дублікату статуту місцевих асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час     






        
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про взяття до відома інформації про видачу дублікату статуту місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи








30 днів
(з моменту надходження документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дублікату статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру
2.2.
У разі прийняття рішення про відмову у видачі дублікату статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє лист-повідомлення про відмову у видачі дублікату статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)

Видача дублікату статуту
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації змін до статуту місцевих асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час      






        
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про взяття до відома інформації про зміни до статуту місцевих асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи













30 днів
(з моменту надходження документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про взяття до відома інформації про зміни до статуту місцевих асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування

Видача примірника статуту із внесеними змінами з відміткою про реєстрацію змін
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про взяття до відома інформації про зміни до статуту місцевих асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Письмово повідомляє про це уповноваженого представника засновників та надсилає йому копію цього рішення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)




Видача примірника статуту із внесеними змінами з відміткою про реєстрацію змін, листа-повідомлення
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації місцевих асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час     






         
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про реєстрацію, відмову у реєстрації

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи













30 днів
(з моменту надходження документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідних реєстрів та присвоює реєстраційний номер, передає заповнену уповноваженою асоціацією особою реєстраційну картку державному реєстратору, отримує оформлену  державним реєстратором виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та видає її уповноваженій асоціацією особі
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про реєстрацію
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Письмово повідомляє про це уповноваженого представника засновників та надсилає йому копію цього рішення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)


Видача свідоцтва про реєстрацію
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з припинення діяльності асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування за рішенням загальних зборів відповідно до їх статутів
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст

Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час     







2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про взяття до відома інформації про взяття до відома інформації про припинення або відмову у взятті до відома інформації про припинення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи






30 днів
(з моменту надходження документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про взяття до відома інформації про припинення

Вносить відомості до відповідних реєстрів та скасовує запис про реєстрацію
2.2.
У разі відмови у взятті до відома інформації про припинення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє лист-повідомлення про відмову у взятті до відома інформації про припинення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)

Видача листа-повідомлення
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з видачі дублікату свідоцтва про державну реєстрацію регіональних (місцевих) творчих спілок та територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час     






        
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дублікату свідоцтва або про відмову у видачі дублікату свідоцтва
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи













Протягом місяця
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дублікату свідоцтва

Вносить відомості до відповідного реєстру
2.2.
У разі прийняття рішення про відмову у видачі дублікату свідоцтва
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє лист-повідомлення про відмову у видачі дублікату свідоцтва
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)





Видача дублікату свідоцтва
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з припинення діяльності творчих спілок за рішенням загальних зборів (з’їзду, конференції) творчої спілки
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про взяття до відома інформації про припинення або відмову у взятті до відома інформації про припинення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи













1. Внесення запису про рішення щодо припинення діяльності: У день надходження документів про рішення щодо припинення діяльності.
2.Проведення державної реєстрації припинення діяльності: Протягом одного робочого дня з дати надходження документів для проведення державної реєстрації припинення діяльності.
2.1.
У разі прийняття рішення про взяття до відома інформації про припинення

Вносить відомості до відповідних реєстрів та скасовує запис про реєстрацію
2.2.
У разі відмови у взятті до відома інформації про припинення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє лист-повідомлення про відмову у взятті до відома інформації про припинення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)

Видача листа-повідомлення
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з перереєстрації регіональних (місцевих) творчих спілок та територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час     






        
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення з перереєстрації регіональних (місцевих) творчих спілок та територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи













Протягом місяця
2.1.
У разі прийняття рішення про перереєстрацію регіональної (місцевої) творчої спілки

Вносить відомості до відповідних реєстрів

2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про перереєстрацію регіональної (місцевої) творчої спілки
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє лист-повідомлення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)





Видача свідоцтва зі змінами, листа-повідомлення
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

Технологічна картка адміністративної послуги з державної реєстрації регіональних (місцевих) творчих спілок та територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок
 (назва адмінпослуги)

Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час      






        
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про реєстрацію, відмову у реєстрації

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи













Протягом місяця
2.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідних реєстрів та присвоює реєстраційний номер
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про реєстрацію
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє повідомлення про відмову у реєстрації
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)





Видача свідоцтва про реєстрацію
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка по наданню адміністративної послуги з
  видачі дубліката статуту організації роботодавців, їх об’єднань
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката статуту, відмову у видачі дубліката статуту, подання   документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












15 робочих днів
(з моменту реєстрації документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає дублікат статуту 
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про видачу дубліката статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у видачі дубліката статуту


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
Протягом семи робочих днів з дня подання документів на державну реєстрацію

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача дублікату статуту


Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка по наданню адміністративної послуги
про державну реєстрацію місцевих організацій роботодавців, їх об’єднань
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про реєстрацію, відмову у реєстрації, залишення документів без розгляду, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












7 днів
(з моменту реєстрації документів)  не може перевищувати 15 робочих днів
2.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про реєстрацію
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у реєстрації


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача статуту з відміткою про реєстрацію
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка по наданню адміністративної послуги з
  припинення  організацій роботодавців, їх об’єднань за рішенням з’їзду (конференції) організації, об’єднання
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про припинення діяльності , відмову у прийнятті рішення про припинення діяльності, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












15 робочих днів
(з моменту реєстрації документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про припинення діяльності

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає лист
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про припинення діяльності
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у прийнятті рішення про припинення діяльності


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
Протягом семи робочих днів з дня подання документів на державну реєстрацію


Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача листа

Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

Технологічна картка по наданню адміністративної послуги з
  реєстрації змін до статутних документів місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення про реєстрацію змін    або відмову у реєстрації, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи
5 днів
(з моменту їх вчинення)






2.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію  змін

Вносить відомості до відповідного реєстру
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про реєстрацію змін
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Підготовка листа


Направляє повідомлення про відмову у реєстрації змін


3.
Видача статуту з відміткою про реєстрацію  змін
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі

Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)


4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст.99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
видачі дубліката свідоцтва про легалізацію профспілки, об’єднання профспілок, організації профспілки, первинної організації профспілки чи статуту (положення) профспілки, об’єднання профспілок
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката свідоцтва чи статуту (положення), подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи



Протягом місяця
(з моменту реєстрації документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката свідоцтва чи статуту (положення)

Вносить відомості до відповідного реєстру, видає дублікат свідоцтва чи статуту (положення)
2.2.

У разі невідповідності поданих   документів профспілки, об'єднання профспілок,   готується лист щодо надання додаткової документації, необхідної для прийняття рішення про видачу дубліката свідоцтва чи статуту (положення).



Підготовка листа

3.
В Видача дубліката свідоцтва про легалізацію профспілки чи дубліката статуту (положення)
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

            Технологічна картка адміністративної послуги з
легалізації змін до статуту (положення), складу виборних органів профспілок, об’єднань профспілок
  (назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про легалізацію відповідних змін, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи



Протягом місяця
(з моменту реєстрації документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про легалізацію змін до статуту (положення), складу виборних органів профспілок, об’єднань профспілок

Вносить відомості до відповідного реєстру, видає  статут із відміткою про реєстрацію змін або лист.
2.2.

У разі невідповідності поданих   документів профспілки, об'єднання профспілок   готується лист щодо надання додаткової документації, необхідної для прийняття рішення про легалізацію змін до статуту (положення), складу виборних органів профспілок, об’єднань профспілок.



Підготовка листа

3.
Видача статуту із відміткою про реєстрацію змін або листа про взяття до відома інформації про зміни складу виборних органів.
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
легалізації місцевих та первинних професійних спілок та їх об’єднань, на відповідність заявленому статусу, органок всеукраїнських профспілок та профспілок іншого статусу
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про легалізацію або взяття до уваги повідомлення про належність до певної профспілки, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи



Протягом місяця
(з моменту реєстрації документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про легалізацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
2.2.

У разі невідповідності поданих   документів профспілки, об'єднання профспілок  зазначеному статусу готується лист щодо надання додаткової документації, необхідної для підтвердження заявленого статусу.



Підготовка листа

3.
Видача свідоцтва про легалізацію або листа про належність до певної профспілки
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
припинення діяльності профспілок, їх об’єднань за рішенням з’їзду (конференції), загальних зборів відповідно до статуту (положення) профспілки, об’єднання профспілок
 (назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів суб’єкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про припинення діяльності, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи



Протягом місяця
(з моменту реєстрації документів)

2.1.
У разі прийняття рішення про припинення діяльності

Вносить відомості до відповідного реєстру, видає  лист.
2.2.

У разі невідповідності поданих   документів профспілки, об'єднання профспілок   готується лист щодо надання додаткової документації, необхідної для прийняття рішення про припинення діяльності



Підготовка листа

3.
Видача листа-повідомлення
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статутів територіальних громад
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади або відмову у видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статутів територіальних громад, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи


30 днів
(з моменту реєстрації документів)



















2.1.
У разі прийняття рішення видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

Вносить відомості до відповідного реєстру, видає дублікат свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади
2.2.
У разі відмови у видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа


Направляє повідомлення про відмову видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади


3.
Видача свідоцтва про державну реєстрацію
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з видачі свідоцтва про державну реєстрацію статутів територіальних громад
 (назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи











30 днів (з моменту реєстрації документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер, видає статут територіальної громади
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про реєстрацію статуту територіальної громади
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Підготовка листа

Направляє повідомлення про відмову у реєстрації
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)

Видача статуту територіальної громади з відміткою про реєстрацію
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з видачі свідоцтва про державну реєстрацію статутів територіальних громад
 (назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
-
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи











30 днів (з моменту реєстрації документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер, видає статут територіальної громади
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про реєстрацію статуту територіальної громади
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Підготовка листа

Направляє повідомлення про відмову у реєстрації
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Оформлює документи до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)

Видача статуту територіальної громади з відміткою про реєстрацію
3.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
скасування реєстрації статуту територіальної громади на підставі письмової заяви про це сільського, селищного  голови за наявності відповідного рішення представницького органу місцевого самоврядування 
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про скасування реєстрації статуту територіальної громади або відмову у скасуванні реєстрації статуту, подання документів на підпис начальнику
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба

Проведення правової експертизи
В десятиденний термін з дня подачі заяви.

2.1.
У разі прийняття рішення про скасування реєстрації статуту територіальної громади

Вносить відомості до відповідного реєстру, видає лист
2.2.
У разі відмови у скасуванні реєстрації статуту територіальної громади
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у скасуванні реєстрації  статуту територіальної громади


3.
Видача листа
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Оформлення документів до видачі
Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до   13.45)
4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
взяття до відома інформації про зміни до назви, керівних органів, їх адреси та місцезнаходження районних організацій або інших структурних утворень політичної партії    (назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката статуту, відмову у видачі дубліката статуту, подання   документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












     10 днів
(з моменту реєстрації документів) – для зареєстрованих
    3 години
(з моменту реєстрації документів) – для легалізованих
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає дублікат статуту 
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про видачу дубліката статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у видачі дубліката статуту


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
    10 днів
(з моменту реєстрації документів) – для зареєстрованих
     3 години
(з моменту реєстрації документів) – для легалізованих

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача дублікату статуту


Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги
з видачі дубліката свідоцтва про реєстрацію міських, районних організацій або інших структурних утворень політичної партії, які є юридичними особами
 (назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)


з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката статуту, відмову у видачі дубліката статуту, подання   документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












     10 днів
(з моменту реєстрації документів) – для зареєстрованих     3 години
(з моменту реєстрації документів) – для легалізованих
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає дублікат статуту 
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про видачу дубліката статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у видачі дубліката статуту


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
     10 днів
(з моменту реєстрації документів) – для зареєстрованих
    3 години
(з моменту реєстрації документів) – для легалізованих

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача дублікату статуту


Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
легалізації діяльності шляхом письмового повідомлення про утворення первинних осередків політичної партії, яким статутом політичної партії не надається право юридичної особи
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката статуту, відмову у видачі дубліката статуту, подання   документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












3 години
(з моменту реєстрації документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає дублікат статуту 
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про видачу дубліката статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у видачі дубліката статуту


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби
Реєстраційна служба


Підготовка листа
Протягом 3 годин з дня подання документів

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача дублікату статуту


Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

            Технологічна картка адміністративної послуги з
припинення діяльності районних організацій або інших структурних утворень політичної партії   
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката статуту, відмову у видачі дубліката статуту, подання   документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












     10 днів
(з моменту реєстрації документів) – для зареєстрованих
     3 години
(з моменту реєстрації документів) – для легалізованих
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає дублікат статуту 
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про видачу дубліката статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у видачі дубліката статуту


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
     10 днів
(з моменту реєстрації документів) – для зареєстрованих
2)     3 години
 моменту реєстрації  документів) – для легалізованих

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача дублікату статуту


Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


            Технологічна картка адміністративної послуги з
реєстрації міських, районних організацій або інших структурних утворень політичної партії
(назва адмінпослуги)
Реєстраційна служба Славутицького міського управління юстиції
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1.
Реєстрація документів субєкта звернення
Відповідальний спеціаліст
Реєстраційна служба
Реєстрація
У день надходження або не пізніше наступного дня, якщо документ надійшов у неробочий час              
2.
Проведення правової експертизи документів, прийняття рішення про видачу дубліката статуту, відмову у видачі дубліката статуту, подання документів на підпис начальнику

Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба
Проведення правової експертизи












10 днів
(з моменту реєстрації документів)
2.1.
У разі прийняття рішення про видачу дубліката статуту

Вносить відомості до відповідного реєстру та видає дублікат статуту 
2.2.
У разі відмови у прийнятті рішення про видачу дубліката статуту
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа



Направляє повідомлення про відмову у видачі дубліката статуту


2.3.
У разі направлення повідомлення про усунення зауважень
Головний спеціаліст, а у разі його відсутності начальник реєстраційної служби

Реєстраційна служба


Підготовка листа
Протягом 10 днів з дня подання документів

Направляє повідомлення про усунення зауважень з пропозицією внести відповідні зміни
3.
Видача дублікату статуту


Наступного дня після прийняття відповідного рішення (понеділок-четвер   – з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45)

4.
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений
ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з
видачі свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації (із місцевою сферою розповсюдження; що спеціалізуються на матеріалах еротичного характеру, дайджесту, для дітей та інвалідів)

Реєстраційна служба Головного управління юстиції у Київській області


з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2
Реєстрація отриманих документів
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Реєстрація
Протягом дня з моменту отримання
3
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення про реєстрацію або відмову/направлення на доопрацювання/залишення без розгляду у реєстрації, подання документів на підпис Керівнику
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Проведення правової експертизи
Протягом місяця з моменту отримання відповідної заяви


3.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Підготовка документів
Протягом 10 днів з моменту отримання заяви

Готує документи для направлення до ЦНАПУ
4
Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) до ЦНАПУ
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня з моменту підписання
Не пізніше наступного дня з моменту отримання документів на відправку
5
Видача результату адміністративної послуги суб’єкту звернення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст.. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з
видачі свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації у зв'язку з перереєстрацією

Реєстраційна служба Головного управління юстиції у Київській області
  
з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2
Реєстрація отриманих документів
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Реєстрація
Протягом дня з моменту отримання
3
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення про реєстрацію або відмову/направлення на доопрацювання/залишення без розгляду у реєстрації, подання документів на підпис Керівнику
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Проведення правової експертизи
Протягом місяця з моменту отримання відповідної заяви


3.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Підготовка документів
Протягом 10 днів з моменту отримання заяви

Готує документи для направлення до ЦНАПУ
4
Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) до ЦНАПУ
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня з моменту підписання
Не пізніше наступного дня з моменту отримання документів на відправку
5
Видача результату адміністративної послуги суб’єкту звернення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст.. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Технологічна картка адміністративної послуги з
видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації

Реєстраційна служба Головного управління юстиції у Київській області
  
з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2
Реєстрація отриманих документів
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Реєстрація
Протягом дня з моменту отримання
3
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення про реєстрацію або відмову/направлення на доопрацювання/залишення без розгляду у реєстрації, подання документів на підпис Керівнику
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Проведення правової експертизи
Протягом місяця з моменту отримання відповідної заяви


3.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Підготовка документів
Протягом 10 днів з моменту отримання заяви

Готує документи для направлення до ЦНАПУ
4
Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) до ЦНАПУ
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня з моменту підписання
Не пізніше наступного дня з моменту отримання документів на відправку
5
Видача результату адміністративної послуги суб’єкту звернення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст.. 99 Кодексу адміністративного судочинства України

Технологічна картка адміністративної послуги
щодо визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

Реєстраційна служба Головного управління юстиції у Київській області

з/п
Етапи опрацювання звернення про надання адмінпослуги
Відповідальна
особа
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи
Дія,
рішення
Строки виконання етапів
(дії, рішення)
1
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у реєстраційну службу
Адміністратор ЦНАП
Центр надання адміністративних послуг
Перенаправлення документів
Не пізніше наступного робочого дня з моменту їх отримання
2
Реєстрація отриманих документів
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Реєстрація
Протягом дня з моменту отримання
3
Проведення правової експертизи документів,
прийняття рішення про реєстрацію або відмову/направлення на доопрацювання/залишення без розгляду у реєстрації, подання документів на підпис Керівнику
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Проведення правової експертизи
Протягом місяця з моменту отримання відповідної заяви


3.1.
У разі прийняття рішення про реєстрацію

Вносить відомості до відповідного реєстру та присвоює реєстраційний номер
3.2.
У разі відмови у прийнятті рішення
Головний спеціаліст відділу
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та легалізації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області
Підготовка документів
Протягом 10 днів з моменту отримання заяви

Готує документи для направлення до ЦНАПУ
4
Направлення результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) до ЦНАПУ
Спеціаліст відділу
Відділ організаційної роботи, документування та контролю
Оформлення документів до видачі та направлення до ЦНАПУ не пізніше наступного дня з моменту підписання
Не пізніше наступного дня з моменту отримання документів на відправку
5
Видача результату адміністративної послуги суб’єкту звернення
Адміністратор ЦНАП
Будь-який Центр надання адміністративних послуг
Видача результату адміністративної послуги

6
Можливість оскарження рішення результатів  надання адміністративної послуги у судовому порядку



У термін встановлений ст.. 99 Кодексу адміністративного судочинства України


Немає коментарів:

Дописати коментар