Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців


21.01.2015 року
Увага! Змінено реквізити рахунків для зарахування коштів за одержання інформації (витяг, виписка, довідка) з державних реєстрів
Відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI та Закону України від 28.12.2014 № 80-VIIІ «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (далі – Закон), кошти, як плата за одержання відомостей (витяг, виписка, довідка) з державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, з 01 січня 2015 року зараховуються до загального фонду Державного бюджету України.З метою належного виконання Закону щодо спрямування зазначених коштів до загального фонду Державного бюджету України органами Державної казначейської служби України по всій території України з 13 січня 2015 року відкриті рахунки:
для зарахування коштів за публікацію повідомлень в «Бюлетені державної  
реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»
Отримувач платежу: УК в м. Славутич/Славутич/24060300
ЄДРПОУ:38042906
Установа банку одержувача: ГУ ДКСУ у Київській області
МФО:821018
Рахунок:31118115741014
для зарахування плати за одержання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (витяг, виписка, довідка)
Отримувач платежу: УК в м. Славутич/Славутич/22012700
ЄДРПОУ:38042906
Установа банку одержувача: ГУ ДКСУ у Київській області
МФО:821018
Рахунок:31317300733014
для зарахування коштів за одержання витягу,  інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Отримувач платежу: УК в м. Славутич/Славутич/22012700
ЄДРПОУ: 38042906
Установа банку одержувача:ГУ ДКСУ у Київській області
МФО: 821018
Рахунок: 31310300741014
27.06.2014
Державна реєстрація юридичної особи
Для   проведення   державної  реєстрації  юридичної  особи засновник  (засновники)  або  уповноважена  ними   особа   повинні особисто   подати   державному   реєстратору  (надіслати  поштовим відправленням  з  описом  вкладення або в разі подання електронних документів   подати  опис,  що  містить  відомості  про  надіслані електронні документи, в електронній формі) такі документи: 
·   заповнену   реєстраційну   картку   на  проведення  державної реєстрації  юридичної  особи,  до якої може бути подана як додаток заява    щодо   обрання   юридичною   особою   спрощеної   системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як  платника  податку  на  додану вартість за формою, затвердженою центральним  органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує  державну  податкову  і  митну  політику;  
·   примірник   оригіналу   (ксерокопію,  нотаріально  засвідчену копію)  рішення  засновників  або  уповноваженого  ними органу про створення   юридичної  особи  у  випадках,  передбачених  законом;
·   два   примірники   установчих   документів  (у  разі  подання електронних  документів  -  один  примірник); 
·   документ, що  засвідчує  внесення  реєстраційного  збору   за проведення  державної  реєстрації  юридичної особи. У разі подання електронних   документів   для   проведення  державної  реєстрації юридичної   особи  підтвердженням  внесення  плати  за  проведення державної  реєстрації  юридичної  особи  є  примірник електронного розрахункового   документа,   засвідченого   електронним  цифровим підписом;
·     інформацію   з   документами,   що   підтверджують  структуру власності  засновників  - юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних  осіб  -  власників  істотної  участі цих юридичних осіб.
·   У  разі  утворення  юридичної  особи  на  підставі модельного статуту в реєстраційній картці на проведення державної  реєстрації юридичної особи проставляється відповідна відмітка з посиланням на типовий  установчий  документ. 
У випадках,  що передбачені законом,  крім зазначених документів, додатково  подається  (надсилається) копія  рішення  органів антимонопольного  комітету України  або  Кабінету  Міністрів  України  про надання дозволу на узгоджені дії або на концентрацію суб'єктів господарювання. 
У разі державної реєстрації фермерського господарства крім  документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається  копія  Державного  акта  на  право  приватної власності засновника  на землю або копія Державного акта на право постійного користування  землею засновником, або нотаріально посвідчена копія договору  про  право  користування  землею засновником, зокрема на умовах  оренди.
У разі державної реєстрації юридичної особи,  засновником (засновниками) якої є іноземна юридична  особа,  крім заначених документів, додатково подається документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні  її місцезнаходження, зокрема витяг із торговельного, банківського або судового реєстру, який відповідає вимогам частини шостої статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (надалі - Закон). 
Державному реєстратору  забороняється  вимагати  додаткові документи  для  проведення  державної  реєстрації юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - сьомою статті 8 Закону.
Якщо   документи  для  проведення  державної  реєстрації юридичної  особи подаються засновником юридичної особи, державному реєстратору  додатково  пред'являється  його  паспорт  громадянина України або паспортний документ іноземця.
Якщо документи для проведення державної реєстрації  юридичної  особи  подаються особою,  уповноваженою засновником (засновниками) юридичної особи,  державному реєстратору додатково  пред'являється її паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та надається  документ,  що  засвідчує  її  повноваження,  або в разі подання електронних документів документ, що засвідчує повноваження цієї   особи,  в  електронній  формі  залучається  до  документів, передбачених частинами першою - сьомою статті 8 Закону.
Документи, які подані для проведення державної реєстрації юридичної  особи,  приймаються  за  описом,  копія  якого  в  день надходження    документів    видається    (надсилається   поштовим відправленням)  засновнику або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходження документів.
Дата надходження    документів   для   проведення   державної реєстрації   юридичної   особи   вноситься   до   журналу   обліку реєстраційних дій. 
Державний  реєстратор зобов'язаний залишити без розгляду документи,  які  подані  для   проведення   державної   реєстрації юридичної  особи,  якщо: 
·   документи подані  за  неналежним  місцем проведення державної реєстрації; 
·   документи не відповідають вимогам,  які встановлені частинами першою,  другою,  четвертою  -  сьомою статті 8 Закону та частиною п'ятою статті 10 Закону;
·   до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у  проведенні  реєстраційних  дій;  
·   документи подані не в повному обсязі; 
·   документи  подано  особою,  яка  не  має  на  це повноважень.
          Про  залишення  документів,  які  подані  для  проведення державної реєстрації юридичної особи,  без розгляду засновнику або уповноваженій ним особі не пізніше наступного робочого дня з  дати їх  надходження  державним  реєстратором  видаються  (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) відповідне повідомлення із  зазначенням  підстав  залишення документів без розгляду  та  документи,  що  подавалися  для проведення державної реєстрації юридичної особи, відповідно до опису.
     Залишення документів, які подавалися для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду не перешкоджає засновнику або  уповноваженій  ним  особі  повторному зверненню до державного реєстратора в загальному порядку після усунення  причин,  що  були підставою для залишення цих документів без розгляду.
Державний реєстратор Рилова Т.О.
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
Для проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця особа, яка має намір стати  підприємцем та має реєстраційний номер облікової картки платника податків, або уповноважена нею особа (далі - заявник) повинна подати особисто (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення або в разі подання електронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі) або через уповноважену особу державному реєстратору за місцем проживання такі документи:
  заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, до якої може бути подана як додаток заява щодо обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
  копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (ідентифікаційний код);
  документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
  нотаріально посвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів) або піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є фізична особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю.
У разі подання державному реєстратору електронних  документів фізичної особи до них додається електронний документ, що засвідчує повноваження особи, пов'язані з підготовкою електронних документів фізичної особи.
Для проведення державної реєстрації фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, має відмітку у паспорті, та має намір стати підприємцем, повинна подати виключно особисто:
  заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, до якої може бути подана як додаток заява щодо обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
  документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця.
У разі подання електронних документів підтвердженням внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця є примірник електронного розрахункового документа, засвідченого електронним цифровим підписом. 
       Якщо документи для проведення державної реєстрації подаються заявником особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця. Фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, повинна особисто пред'явити державному реєстратору паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця з відповідним записом в електронному безконтактному носії. Уповноважена особа повинна пред'явити свій паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та документ, що засвідчує її повноваження. 
         Строк державної реєстрації фізичної особи - підприємця не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця. 
Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця є датою державної реєстрації фізичної особи - підприємця.
Не пізніше наступного робочого дня після отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України даних про взяття на облік фізичної особи - підприємця державним реєстратором видається (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику виписка з Єдиного державного реєстру.
Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації фізичної особи - підприємця зобов'язаний передати відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України  повідомлення  про проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру та відомості з реєстраційної картки на  проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця для взяття фізичної особи - підприємця на облік.
До відповідного органу доходів і зборів одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця державним реєстратором передається електронна копія заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційної заяви про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, виготовлена шляхом сканування, якщо такі заяви були подані як додаток до реєстраційної картки.
Підставами для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи - підприємця є:
  невідповідність відомостей, які вказані у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, відомостям, які зазначені у документах, що подані для проведення державної реєстрації;
  наявність обмежень на зайняття підприємницькою діяльністю, які встановлені законом, щодо фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;
  наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що заявник є підприємцем.
Відмова у проведенні державної реєстрації фізичної особи - підприємця з інших підстав не допускається.
 Державний реєстратор Рилова Т.О.
13.05.2014 року

Діяльність юридичної особи на підставі модельного статуту
8 серпня 2011 набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження принципу державної реєстрації юридичних осіб на підставі модельного статуту». Документ передбачає можливість створення і існування юридичної особи на підставі модельного статуту, затвердженого Кабміном. І хоча сам модельний статут урядом ще не затверджений, багато хто вже починають задаватися питанням про те, чи варто таку реєстрацію проводити.
Реєстрація юридичної особи по модельному статутом, дійсно, має ряд переваг, серед яких, і відсутність необхідності звернення до юристів для складання установчого документа. Крім того, модельний статут неможливо підробити, його не потрібно подавати для реєстрації, не потрібно нотаріально завіряти підписи засновників на ньому тощо. Але все не так легко і просто. Відмовившись від складання статуту і вирішивши діяти по модельному статутом, засновники повинні відобразити всю індивідуальну інформацію про юридичну особу в рішенні про його створення. Тобто, вказати в ньому найменування, мету і предмет господарської діяльності, а також інформацію про здійснення діяльності на основі модельного статуту. Відносно ж господарських товариств додатково до зазначеної інформації потрібно вказати вид товариства, склад засновників та учасників, розмір статутного капіталу, розміри часток учасників, порядок внесення вкладів. Аж ніяк не всі підприємці здатні правильно скласти такий документ, а тому без юридичної допомоги обійтися їм буде складно.
Припускаю, що послуги зі складання рішення про створення юридичної особи обійдуться дешевше, ніж розробка статуту. Але ця «дешевизна» може в майбутньому мати ряд неприємностей для зареєстрованих таким чином юридичних осіб. Проблеми можуть початися вже тоді, коли таке юридична особа спробує відкрити рахунок у банку. Адже згідно з п. 3.2. Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземній валюті для відкриття рахунку необхідно подати копію належним чином зареєстрованого установчого документа, засвідчену органом, який здійснив реєстрацію, або нотаріально.
ельному статуту загрожує складнощами у вирішенні корпоративних конфліктів, питань управління юридичною особою, укладення договорів та ін. Тому, створення юридичної особи по модельному статутом є вигідним тільки для тих юридичних осіб, які внаслідок свого невеликого розміру та простого характеру діяльності особливо не потребують статуту як такого. Для тих же, хто хоче забезпечити юридичній особі надійний фундамент і мінімізувати ризики складних корпоративних спорів, рекомендую, як і раніше, складати індивідуальні установчі документи.
Схожі проблеми можуть виникати і при укладанні договорів з контрагентами. Як останнім переконається, що підприємство справді діє по модельному статуту? Установчий документ вони отримати не можуть в силу його відсутності, рішення про створення юридичної особи на момент укладення договору може бути вже не актуальним (оскільки підприємство на той час може відмовитися від модельного статуту), у виписці з ЄДР відомості про статут юридичної особи також відсутні. У результаті, багато потенційних контрагентів можуть побоятися мати справу з такими підприємствами.
Крім того, діяльність по мо
д
Державний реєстратор
Рилова Т.О.
08.05.2014 року

Про порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Згідно зі статтею 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (далі Закон про реєстрацію) відомості Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно, та надаються, зокрема, у вигляді витягу з Єдиного державного реєстру, або довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується. Вказаною статтею Закону про реєстрацію передбачено, що витяг та довідка про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації підписується державним реєстратором і засвідчується його печаткою.
          Відомості з Єдиного державного реєстру отримуються відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 18.12.2012 за № 2105/22417 (далі – Порядок).
          Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного державного реєстру з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
          Відповідно до пункту 4.1. Порядку довідка - документ, що сформований програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру за відповідним критерієм пошуку та містить відомості про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації щодо юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, що є актуальними на дату формування довідки або на дату, визначену запитувачем у запиті.
          Згідно із пунктом 3.1 Порядку витяг – документ, що сформований програмними засобами ведення ЄДР за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на дату формування витягу або на дату, визначену запитувачем у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому запиті.
          Порядком передбачено в залежності від запитуваної інформації отримання базового, розширеного, вибіркового витягів, витягу про відокремлені підрозділи.
          Критерії пошуку відомостей в Єдиному державному реєстрі:
про юридичних осіб: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код юридичної особи;
про фізичних осіб — підприємців: прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).
           Крім цього, відповідно до Порядку є можливість отримання відомостей з Єдиного державного реєстру за такими критеріями пошуку, як код основного виду економічної діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці України; дані про засновника (учасника) юридичної особи; дані про особу, яка обирається (призначається) до органу управління юридичної особи, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами.
          Таким чином, наприклад, можна отримати перелік юридичних осіб, в яких певна фізична особа виступає керівником або засновником, а також де засновником є певна юридична особа.
          Всі ці відомості можна отримати як в актуальному стані, так і на іншу, визначену запитувачем, дату.
          Відповідно до Порядку одержання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру здійснюється запитувачами на підставі запиту про надання витягу з ЄДР за формою згідно із додатками 2,3 до цього Порядку. Форми запитів можна отримати на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру.
          Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру визначена наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва 20.10.2005 N 99 «Про розмір та порядок внесення плати, що справляється за одержання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.02.2006 за N 165/12039.
Вказаним наказом передбачено, що за одержання витягу з Єдиного державного реєстру розмір плати становить три неоподатковувані мінімуми доходів громадян. За кожен аркуш інформації на бланку встановленого зразка справляється плата у розмірі 20 відсотків одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
за одержання довідки - один неоподатковуваний мінімум доходів громадян. За кожен аркуш інформації на бланку встановленого зразка справляється плата у розмірі 20 відсотків одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
             Реквізити реєстраційного рахунку для зарахування плати за одержання відомостей з Єдиного державного реєстру можна знайти за адресою http://drsu.gov.ua/show/10332.
Ураховуючи вищезазначене, для отримання інформації з Єдиного державного реєстру необхідно звертатись до державних реєстраторів реєстраційних служб територіальних управлінь юстиції незалежно від місця зберігання реєстраційних справ суб’єктів господарювання.
            Крім цього на виконання розділу VIII Порядку доступ до Єдиного державного реєстру забезпечується через офіційні веб-сайти Державної реєстраційної служби України та технічного адміністратора ЄДР ДП «Інформаційно-ресурсний центр» за адресою http://irc.gov.ua/ua/Poshuk-v-YeDR.html. Пошук інформації на офіційних веб-сайтах здійснюється, зокрема, про юридичних осіб - за найменуванням юридичної особи або ідентифікаційним кодом юридичної особи, для фізичних осіб-підприємців - за прізвищем, ім’ям, по батькові фізичної особи - підприємця або реєстраційним номером облікової картки платника податку (або серією та номером паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).
     
Державний реєстратор
Т.О. Рилова
07.05.2014 року

Вимоги щодо написання найменування юридичної особи
або її відокремленого підрозділу


    В Законі України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємів” (стаття 8 ч.7), зазначено, що вимоги щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу встановлюються Міністерством юстиції України. А саме наказом Міністерства юстиції України № 368/5 від 05.03.2013 затверджено Вимоги щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу.

  Найменування юридичної особи повинно містити інформацію про її організаційно-правову форму (крім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим, державних, комунальних організацій, закладів, установ) та назву.

   Назва юридичної особи може складатися з власної назви юридичної особи, а також містити інформацію щодо мети діяльності, виду, способу утворення, залежності юридичної особи та інших відомостей згідно з вимогами до найменування окремих організаційно-правових форм юридичних осіб, установлених Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та законами України.

   Назва юридичної особи не може містити посилання на організаційно-правову форму. Юридична особа може мати, крім повного найменування, скорочене найменування.

     Найменування юридичної особи не може бути тотожним найменуванню іншої юридичної особи.

  Найменування юридичної особи викладається державною мовою та додатково англійською мовою (за наявності). У найменуванні юридичних осіб забороняється використання: повних чи скорочених найменувань органів державної влади або органів місцевого самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичних державних найменувань, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України, - у найменуваннях юридичних осіб приватного права Термінів, абревіатур, похідних термінів, заборона використання яких передбачена законами України. Найменування відокремленого підрозділу повинно містити слова "відокремлений підрозділ" ("філія", "представництво" тощо) та вказувати на належність до юридичної особи, яка створила зазначений відокремлений підрозділ.

Написання найменування відокремленого підрозділу юридичної особи здійснюється відповідно до вимог, установлених пунктами 1.1-1.2, 1.4-1.7 цього розділу та розділами II-III цих Вимог.

Назва юридичної особи береться у лапки та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми суб'єкта господарювання (крім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим, державних, комунальних організацій, закладів, установ).

Використання лапок у найменуванні юридичної особи не є ознакою для визначення тотожності найменувань.

При написанні найменування юридичної особи використовуються:

Літери українського алфавіту - при написанні найменування українською мовою.
Літери латинського алфавіту - при написанні найменування англійською мовою.
Розділові знаки та символи: лапки (" "), крапка (.), кома (,), двокрапка (:), дужки /( )/, апостроф ('), дефіс (-), тире (-), коса риска (/), знак оклику (!), знак питання (?), номер (№), плюс (+), знак рівняння (=), зірочка (*), ет комерційна (@).
Цифри: арабські (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0) та римські (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, L, C, D, M).
Використання інших символів, розділових знаків у найменуванні юридичної особи не допускається.
В установчих документах та при заповненні реєстраційної картки використовуються великі літери:
українського алфавіту (А, Б, В, Г, Ґ, Д, Е, Є, Ж, З, И, І, Ї, Й, К, Л, М, Н, О, П, Р, С, Т, У, Ф, Х, Ц, Ч, Ш, Щ, Ь, Ю, Я) - при написанні найменування українською мовою;
латинського алфавіту (А, В, С, D, Е, F, G, H, I, J, K, L, M, N, О, Р, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z) - при написанні найменування англійською мовою.

                                                                                                        Державний реєстратор
                                                                                               Т.О. Рилова

23/10/2013

Щорічне підтвердження відомостей про юридичну  особу

Відповідно до статті 19 п.11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" юридичні особи щороку протягом місяця, що наступає після місяця реєстрації такої юридичної особи зобов'язані подати реєстраційну карту про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Як заповнювати форму 6? В реєстраційній картці про підтвердження відомостей про юридичну особу  вписується (великими літерами від руки або машинодруком) ідентифікаційний код юридичної особи, повне найменування юридичної особи, організаційно - правова форма юридичної особи та скорочене найменування юридичної особи. Форма № 6 засвідчується обов'язково печаткою та підписом директора. На реєстраційній картці про щорічне підтвердження також ставиться відмітка на підставі яких установчих документів діє юридична особа (на підставі установчих документів, затверджених засновниками/учасниками або на підставі модельного статуту, затвердженого постановою кабінету міністрів). Як правило, 99,9 % юридичних осіб діють на підставі статуту затвердженого учасниками. Заповнюється та подається лише перша сторінка Форми №6. Реєстраційна картка засвідчується печаткою підприємства та підписом керівника (в пункті "сторінку заповнив").
У випадку, якщо реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу заповнює та подає державному реєстратору не Керівник даної юридичної особи, то на особу, яка буде заповнювати та подавати Форму №6 видається довіреність.
В разі, якщо юридична особа не подала реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу протягом встановленого Законом України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб- підприємців" терміну, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційною карти про підтвердження відомостей про юридичну особу. Тобто, якщо дата первинної державної реєстрації юридичної особи 01 січня 2001 року, то реєстраційну картку потрібно подавати щорічно в період з 02 січня по 01 лютого. У випадку неподання в зазначений період, стан відомостей "не підтверджено" проставляється з 02 лютого.
Зазначимо, що відповідно до статті 21 п. 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" Виписка з Єдиного державного реєстру не видається юридичним особам, у разі наявності в Єдиному державному реєстрі запису "відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу" або в разі наявності стану "відсутність за місцезнаходженням юридичної особи".
Стан "відсутність за місцезнаходженням" проставляється державним реєстратором у випадках якщо лист, який направлявся особі за її місцезнаходженням, повернувся до відділу державних реєстраторів або податкової інспекції з відміткою про неотримання листа особою. Поставлення стану "відсутність за місцезнаходженням" також можливе якщо юридична особа протягом значного часу не підтверджувала свої відомості.
Варто зазначити, що внесення стану "відсутність за місцезнаходженням" тягне за собою автоматичне анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість, а наявність стану "відомості не підтверджено" є однією із підстав відмови в реєстрації платником податку на додану вартість.
Також, відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу використовується органами податкової служби як підставою для відмови в прийнятті податкової звітності юридичної особи, яка звітує в електронній формі. 
Перевірити, чи підтверджені відомості про Вашу юридичну особу, можливо лише звернувшись до державного реєстратора з відповідним питанням, оскільки з 01 березня 2013 року статус відомостей про юридичну особу на витязі з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців не вписується (в жодному з видів витягів: базовий, розширений, вибірковий). 
Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб підприємців реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції
                                                                                   Рилова Т.О.             

30.09.2013

До уваги юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців!

Відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457 «Про затвердження та скасування національних класифікаторів» з 1 січня 2012 року набрав чинності новий національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (далі – КВЕД-2010). Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2013 № 113 «Про відновлення чинності національного класифікатора України ДК 009:2005 «Класифікація видів економічної діяльності» чинність національного класифікатора України ДК 009:2005 «Класифікація економічних видів діяльності» (далі – КВЕД-2005) відновлено до 31 грудня 2013 року.
Згідно з частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (далі – Закон про реєстрацію) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – Єдиний державний реєстр) містяться відомості щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, зокрема, про види їх діяльності.
Частиною першою зазначеної вище статті Закону про реєстрацію визначено, що відомості про юридичну особу або фізичну особу-підприємця включаються до Єдиного державного реєстру юридичних шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.
Законом про реєстрацію передбачено, що у випадку зміни суб’єктом господарювання виду діяльності державному реєстратору необхідно надати встановлений законом про реєстрацію пакет документів для внесення відповідних змін до відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
За даними Єдиного державного реєстру станом на 02.09.2013 лише близько 61 % юридичних осіб та 58% фізичних осіб-підприємців мають КВЕД-2010.
Враховуючи зазначене та з метою уникнення черг, що призведуть до ускладнення роботи державних реєстраторів, юридичним особам та фізичним особам-підприємцям необхідно до кінця 2013 року (у найкоротший термін) привести види економічної діяльності у відповідність до «Класифікації видів економічної діяльності» ДК 009:2010, звернувшись до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції, за адресою: м. Славутич, Центральна площа, 7, кімната 106, з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 12-30.


Начальник реєстраційної служби
Славутицького міського
управління юстиції
                                                                                                                                                  В.М.Качан

21.08.2013

                                                Порядок державної реєстрації юридичних осіб

Порядок реєстрації юридичних осіб регулюється Цивільним, Господарським кодексами України та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Ці нормативно-правові акти в повній мірі описують процедуру реєстрації та вимоги до документів. До грудня 2012 року процедура реєстрації включала в себе декілька етапів, а саме: перший крок – подання документів державному реєстратору та отримання Виписки з ЄДР, другий – подання документів до органів статистики та отримання Довідки з ЄДРПОУ, третій крок – подання документів до Пенсійного фонду та отримання Повідомлення по взяття на облік платника єдиного внеску, і останній четвертий крок – це подання документів до державної податкової служби та отримання довідки за формою 4-опп про взяття на облік платника податків. На отримання таких документів в середньому витрачалося 7-19 днів.
            З 17 грудня 2012 року набули чинності норми Законів № 4839-VI («Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців») від 24.05.2012 року та № 4834-VI («Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм») від 24.05.2012 року, якими було докорінно змінено (спрощено) процедуру реєстрації.
            Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стала єдиним документом, який використовується для ідентифікації під час здійснення господарської діяльності та відкриття рахунку в банках. У ній зазначатимуться усі «реєстраційні» відомості про суб’єкта господарювання.
            Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджує державну реєстрацію суб’єкта господарювання та взяття його на облік в органах статистики, державної податкової служби та Пенсійного фонду України.
            У Виписку включаються наступні відомості:
- найменування юридичної особи або відокремленого підрозділу юридичної особи,
- ідентифікаційний код юридичної особи або відокремленого підрозділу юридичної особи;
- місцезнаходження юридичної особи або відокремленого підрозділу юридичної особи; 
- прізвище, ім'я та по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи або від імені фізичної особи - підприємця без довіреності, у тому числі підписувати договори, їх реєстраційні номери облікових карток платників податків; 
- наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; 
- відомості, отримані в порядку взаємного обміну інформацією з відомчих реєстрів органів статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України: дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, у яких юридична особа або відокремлений підрозділ юридичної особи перебуває на обліку; дані про основний вид діяльності; дані Пенсійного фонду України про реєстраційний номер платника єдиного внеску, клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності; у разі зміни місцезнаходження юридичної особи або відокремленого підрозділу юридичної особи;
- дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі; 
- дата видачі виписки. 
            Отже, процедуру реєстрації  значно спрощено – на сьогоднішній день вже не потрібно звертатись до органів статистики, Пенсійного фонду, державної податкової служби для подальшого постановлення новоствореного підприємства на облік. Але, тепер Виписка видається не в день подачі документів на реєстрацію (при первинній реєстрації), а, разом з оригіналами установчих документів з відміткою державного реєстратора, лише через 3 робочі дні.
Звертаю увагу, що нова Виписка з ЄДР містить лише один основний вид діяльності підприємства, а отже, якщо знадобиться більш детальна інформація стосовно видів діяльності, то отримувати Довідку статистики все ж доведеться.

                                                                                              Державний реєстратор реєстраційної
служби Славутицького міського
управління юстиції  
Т.О.Рилова




12.08.2013

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

 Для проведення державної реєстрації фізична особа, яка має намір стати підприємцем повинна подати особисто (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення або в разі подання електронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні документи,  в  електронній  формі)  або через уповноважену особу державному реєстратору за  місцем  проживання  такі  документи:
-  заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця;
- копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних  осіб - платників податків;
- документ, що підтверджує внесення реєстраційного  збору  за проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця;
 - нотаріально посвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів) або  піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є  фізична  особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися  підприємницькою  діяльністю.   
Якщо документи для проведення державної реєстрації подаються заявником особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця. 
Документи,  які подаються для проведення державної реєстрації  фізичної  особи  -  підприємця, приймаються за описом, копія  якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.
Державний  реєстратор  має право залишити  без  розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, якщо:
- документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця;
- документи не відповідають  вимогам  частин  першої та другої статті 8 та частини п'ятої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»;
- документи подані не у повному обсязі.
           

Державний реєстратор реєстраційної
служби Славутицького міського
управління юстиції  
Т.О.Рилова


07.08.2013

У В А Г А! 
Змінено графік особистого прийому громадян державними реєстраторами реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції!

Державні реєстратори реєстраційної служби
м. Славутич,
Центральна площа, 7
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, кожного тижня
(з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
Прийом документів з усіх питань:понеділок-п'ятниця
з 9-00 до 12-30
 Прийом документів від органів державної та місцевої влади:понеділок-четвер
з 14-00 до 16-00
Прийом документів для отримання витягів, виписок, довідок:
понеділок-четвер
з 14-00 до 16-00
Видача документів: понеділок - четвер
з 14-00 до 16-00,п'ятниця
з 09-30 до 12-30



Немає коментарів:

Дописати коментар