Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг з питань державної реєстрації актів цивільного стану




ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 29 березня 2013 року
Інформаційна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища,
імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)

1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження , режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45

Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.
Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).
Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).
У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,



2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
- заява встановленої форми;
- паспорт громадянина України, за винятком осіб віком 14-15 років;
- свідоцтво про народження та довідка з місця проживання, для осіб віком 14-15 років;
- заява батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках, передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком 14-15 років);
- свідоцтво про народження; свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано; свідоцтва про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей; свідоцтво про зміну імені суб’єкта звернення, його батька чи матері, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів, від яких відділ має право його витребувати);
- фотокартка;
- документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

3.
Розмір  та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (5,10 грн.) та 3 неоподаткованих мінімумів доходів громадян  (51 грн.) – при повторній зміні імені.
Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.
Від сплати державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
- інваліди I та II групи.

4.
Строк надання адміністративної
послуги
Видача суб’єкту звернення свідоцтва про зміну імені здійснюється у день проведення державної реєстрації зміни імені.
Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної Славутицького міського управління юстиції у Київській області не більше, ніж на три місяці.

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про зміну імені.

6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та у відповідному актовому записі. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Цивільний кодекс України;
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;
Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові фізичної особи), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 915;
Постанова Кабінету Міністрів України    від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби»;
Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»;
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000    № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстровані у Міністерстві юстиції 28.12.2010 за                     № 1371/18666).



ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 29 березня 2013 року
Інформаційна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45

Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.
Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).
Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).
У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,



2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
- заява встановленої форми;
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
- свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості, або відомості, які підлягають зміні;
- інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті, крім тих, які знаходяться у володінні відділу або у володінні державних органів, від яких відділ має право їх витребовувати;
- документ, що підтверджує сплату державного мита  за видачу свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

3.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,02 неоподаткованого мінімуму доходів громадян  (0,34 грн.).
Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.
Від сплати державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
- інваліди I та II групи.

4.
Строк надання адміністративної
послуги
Видача суб’єкту звернення свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану здійснюється  при внесенні  змін, доповнень, виправлень до актових записів цивільного стану чи складенні поновленого актового запису цивільного стану.
Строк розгляду заяви про внесення змін, доповнень, виправлень чи поновлення актових записів цивільного стану становить три місяці та може бути продовжений керівником відділу  державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області не більше, ніж на три місяці.

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням чи поновленням актових записів цивільного стану.

6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням чи поновленням актових записів цивільного стану безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та  відповідному актовому записі цивільного стану. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Декрет Кабінету Міністрів України      від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012 № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935, Правила внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджені наказом Міністерства юстиції від 13.01.2011 № 96/5, зареєстровані в Міністерстві юстиції 14.01.2011 за № 55/18793, Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010        № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.


ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 29 березня 2013 року
Інформаційна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва про народження

1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45

Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.

Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).

Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).

У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,

2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
- заява встановленої форми, у випадках встановлених законом;
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення;
- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;
- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;
- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;
- документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків,  передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.

3.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб’єкт звернення  отримує свідоцтво про народження безоплатно.

4.
Строк надання адміністративної
послуги
Свідоцтво про народження  видається суб’єкту звернення  відділом державної реєстрації актів цивільного стану при проведенні державної реєстрації народження.

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання суб’єктом звернення  свідоцтва про народження.

6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про народження безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному  актовому записі про народження. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Декрет Кабінету Міністрів України       від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», постанова Кабінету Міністрів від 25.05.2011      № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції        від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010      № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.






ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації 
актів цивільного стану реєстраційної служби 
Славутицького міського управління юстиції 
у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
29 березня 2013 року


Інформаційна картка адміністративної послуги
щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту
 цивільного стану

1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45

Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.
Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).
Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).
У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,

2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення подаються:
- заява встановленої форми (безпосередньо або надсилається поштовим зв’язком);
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
- документи, що підтверджують родинні стосунки з особою, відносно якої повторно видається свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- документ, що підтверджує його повноваження  у разі представництва інтересів особи, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;
- документ, що підтверджує сплату державного мита, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

3.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,03 неоподаткованого мінімуму доходів громадян  (0,51 грн.).
Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.
Від сплати державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
- інваліди I та II групи.

4.
Строк надання адміністративної
послуги
Повторна видача суб’єкту звернення свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється  у день його звернення до відділу.

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання  суб’єктом звернення повторно виданого свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.

6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб'єкт звернення отримує свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану безпосередньо у відділі за місцем звернення або у відділі за місцем проживання суб’єкта звернення.
Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.  

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Постанова Кабінету Міністрів України  від 25.05.2011 № 639  «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів             від 07.07.2012 № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935,
Правила заповнення бланків актових записів цивільного стану та свідоцтв, що видаються на підставі вчинених актових записів, у державних органах реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції 01.12.2003 № 148/5, зареєстровані в Міністерстві юстиції 01.12.2003 за № 1100/8421,  Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції  від 18.10.2000 № 52/5           (в редакції наказу Міністерства юстиції                від 24.12.2010 № 3307/5) зареєстровані у Міністерстві юстиції 18.10.2000 за № 719/4940.




ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 29 березня 2013 року



Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі
свідоцтва про розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя,
 яке не має дітей, а також з особами,  визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними
1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45

Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.
Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).
Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).
У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,
E-mail: dracs.slavutich@rambler.ru
2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
1) у разі розірвання шлюбу  відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України –
- заява про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей (у разі представництва інтересів одного з подружжя другим з подружжя – нотаріально засвідчена заява або прирівняна до неї);
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
- свідоцтво про шлюб (за винятком випадків коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходиться у володінні відділу);
- документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію розірвання шлюбу, або документ, що підтверджує право на звільнення  від сплати державного мита;
2) у разі розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України –
- заява про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
- копія рішення суду про визнання другого з подружжя безвісно відсутнім або недієздатним;
- свідоцтво про шлюб (за винятком випадків коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходиться у володінні відділу);
- документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію розірвання шлюбу, або документ, що підтверджує право на звільнення  від сплати державного мита.

3.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб’єкт звернення сплачує:
- у разі державної реєстрації розірвання шлюбу відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України - державне мито у розмірі 0,5 неоподаткованого мінімуму доходів громадян  (8,50 грн.);
- у разі державної реєстрації розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України - державне мито у розмірі 0,03 неоподаткованого мінімуму доходів громадян  (0,51 грн.);
Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.
Від сплати  державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
- інваліди I та II групи.

4.
Строк надання адміністративної
послуги
Видача суб’єкту звернення свідоцтва про розірвання шлюбу здійснюється при державній реєстрації розірвання шлюбу.

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про розірвання шлюбу.

6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про розірвання шлюбу безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та  відповідному актовому записі цивільного стану. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Декрет Кабінету Міністрів України    від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012     № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935, Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції        від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010       № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.




ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 29 березня 2013 року

Інформаційна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва про смерть

1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45
-           
Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.
Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).
Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).
У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,


2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб'єктом звернення безпосередньо подаються:
- документ встановленої форми про смерть, виданий  закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою;
- або  рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
 - паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності).

3.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб'єкт  звернення отримує свідоцтво про смерть безоплатно.
4.
Строк надання адміністративної
послуги
Свідоцтво про смерть видається суб’єкту звернення відділом державної реєстрації актів цивільного стану  при проведенні державної реєстрації смерті

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про смерть. 
6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про смерть безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та  відповідному актовому записі про смерть. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції         від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010     № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за  № 719/4940.



ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 29 березня 2013 року

Інформаційна картка адміністративної послуги щодо видачі
свідоцтва про шлюб

1.
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

Адреса: Центральна площа, 7, м. Славутич, Київська обл.,

РОБОЧИЙ ЧАС

-          ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-          СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-          ЧЕТВЕР з 9.00 до 18.00
-          ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-          СУБОТА з 9.00 до 16.45
-           
Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45
Вихідні дні – неділя, понеділок

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

-  ВІВТОРОК з 9.00 до 20.00
-  СЕРЕДА з 9.00 до 18.00
-  ПЯТНИЦЯ з 9.00 до 18.00
-  СУБОТА з 9.00 до 16.45

Державна реєстрація смерті проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер, пятниця, субота.
Кожний четвер місяця – неприйомний день (робота з архівними документами).
Кожна перша середа місяця – санітарний день (прийом громадян не проводиться).
У пятницю кожного тижня працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Телефон: (04579) 2-96-80,

2.
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
- заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб,
- заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника);
- рішення суду про зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
- документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
- документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
- документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).

3.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.).
Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі до подання відповідної заяви.
Від сплати державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
- інваліди I та II групи.


4.
Строк надання адміністративної
послуги
Видача суб’єкту звернення свідоцтва про шлюб здійснюється при державній реєстрації шлюбу.

5.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про шлюб.

6.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному актовому записі цивільного стану. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Декрет Кабінету Міністрів України   від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012    № 811, зареєстрована в Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935, Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції         від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010      № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.


ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року

                                                                                                 
Технологічна картка
адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб

1.
Етапи опрацювання заяви субєкта звернення про надання адміністративної послуги
      Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про шлюб:
-      приймає, перевіряє заяву про державну реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;
-      реєструє заяви;
-      ознайомлює суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як майбутніх подружжя і батьків;
-      інформує про можливість здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;
-      призначає дату та час державної реєстрації шлюбу;
-      складає актовий запис про шлюб в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;
-      формує свідоцтво про шлюб в Реєстрі;
-      вносить відомості про свідоцтво про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;
-      видає свідоцтво про шлюб;
-      проставляє відмітку про державну реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;
-      вносить відомості до алфавітної книги;
       відмовляє у проведенні державної реєстрації шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб, якщо:
     державна реєстрація шлюбу суперечить вимогам законодавства України;
     з проханням про державну реєстрацію шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.



2.
Відповідальна посадова особа субєкта надання адміністративної послуги
      Начальник відділу.
3.
Структурні підрозділи субєкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)
      Посадова особа відділу
 у день звернення та у присутності субєктів звернення:
-      приймає, перевіряє заяву про державну реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;
-      реєструє заяви;
-      ознайомлює суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як майбутніх подружжя і батьків;
-      інформує про можливість здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;
-      призначає дату та час державної реєстрації шлюбу;
у призначений день державної реєстрації шлюбу та у присутності наречених:
-      складає актовий запис про шлюб в Реєстрі, ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;
-      формує свідоцтво про шлюб в Реєстрі;
-      вносить відомості про свідоцтво про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;
-      видає свідоцтво про шлюб;
-      проставляє відмітку про державну реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;
-      вносить відомості до алфавітної книги.

5.
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом.



ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року

Технологічна картка
 адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про смерть


1.


Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги

Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть:
- приймає документи та перевіряє їх повноту;
- направляє запити щодо перевірки факту державної реєстрації смерті за місцем настання смерті, за місцем останнього проживання померлого, за місцем поховання чи виявлення трупа у разі звернення для державної реєстрації смерті після закінчення одного року з дня настання смерті (у тому числі за допомогою засобів факсимільного зв’язку);
- контролює своєчасне надходження відповіді на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту);
- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть;
- складає актовий запис про смерть в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про смерть в Реєстрі та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;
- видає свідоцтво про смерть та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості до алфавітної книги;
 відмовляє у проведенні державної реєстрації смерті та видачі свідоцтва, якщо:
-  державна реєстрація смерті суперечить вимогам законодавства України;
-  державна реєстрація смерті повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;
-  з проханням про державну реєстрацію  смерті звернулась недієздатна особа.

2.
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги
Начальник відділу
3.
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)
Посадова особа відділу
у день звернення та у присутності  суб’єкта звернення:
- приймає документи та перевіряє їх повноту;
- складає актовий запис про смерть в  Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення  з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про смерть в Реєстрі та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;
- видає свідоцтво про смерть та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості до алфавітної книги;
- готує запити щодо перевірки факту державної реєстрації смерті за місцем настання смерті, за місцем останнього проживання померлого, за місцем поховання чи виявлення трупа у разі звернення для державної реєстрації смерті після закінчення одного року з дня настання смерті.
Посадова особа відділу не пізніше наступного робочого дня після отримання відповіді від запитуваного органу державної реєстрації актів цивільного стану:
- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть;
у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:
- складає актовий запис про смерть у  Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення  з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про смерть в Реєстрі та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть;
- видає свідоцтво про смерть та витяг з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
- вносить відомості до алфавітної книги.

5.
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадової особи відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби, та/або до суду в порядку, встановленому законом.


ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року
Технологічна картка
 адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про розірвання шлюбу
за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, а також з особами,
визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними

1.


Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги

 Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про розірвання шлюбу:
-            приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
-            реєструє заяву;
-            роз’яснює порядок і умови державної реєстрації розірвання шлюбу (у випадку  розірвання шлюбу відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України);
-            призначає дату державної реєстрації розірвання шлюбу (у випадку  розірвання шлюбу відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України);
-            складає актовий запис про розірвання шлюбу в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, ознайомлює суб’єктів звернення з відомостями актового запису;
-             формує свідоцтва про розірвання шлюбу в Реєстрі;
-             вносить відомості про свідоцтва про розірвання шлюбу до книги обліку бланків свідоцтв про розірвання шлюбу;
-            видає  свідоцтва про розірвання шлюбу;
-            в паспортах громадян України робить відмітку про розірвання шлюбу;
-            вносить відомості до алфавітної книги;
відмовляє у проведенні державної реєстрації та видачі свідоцтв про розірвання шлюбу, якщо:
державна реєстрація розірвання шлюбу суперечить вимогам законодавства України;
державна реєстрація розірвання шлюбу повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;
з проханням про державну реєстрацію розірвання шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.

2.
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги
Начальник відділу.

3.
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)
Посадова особа відділу, у випадку  розірвання шлюбу відповідно до статті 106 Сімейного кодексу України, у день звернення та у присутності суб’єктів звернення:
- приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
-           реєструє заяву;
 - роз’яснює порядок і умови державної реєстрації розірвання шлюбу;
- призначає дату державної реєстрації розірвання шлюбу;
        у призначений день державної реєстрації розірвання шлюбу та у присутності суб’єктів звернення:
-           складає актовий запис про розірвання шлюбу в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, ознайомлює суб’єктів звернення з відомостями актового запису;
-          формує свідоцтва про розірвання шлюбу в Реєстрі;
-          вносить відомості про свідоцтва про розірвання шлюбу до книги обліку бланків свідоцтв про розірвання шлюбу;
-          видає  свідоцтва про розірвання шлюбу;
-          в паспортах громадян України робить відмітку про розірвання шлюбу;
-          вносить відомості до алфавітної книги;
Посадова особа відділу, у випадку  розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:
- приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
- реєструє заяву;
-           складає актовий запис про розірвання шлюбу в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису;
-           формує свідоцтво про розірвання шлюбу в Реєстрі;
-           вносить відомості про свідоцтво про розірвання шлюбу до книги обліку бланків свідоцтв про розірвання шлюбу;
-           видає  свідоцтво про розірвання шлюбу;
-           в паспорті громадянина України робить відмітку про розірвання шлюбу;
-           вносить відомості до алфавітної книги.

5.
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом.


ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року
Технологічна картка
адміністративної послуги щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану

1.
Етапи опрацювання заяви субєкта звернення про надання адміністративної послуги
      Посадова особа відділу для повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану:
-        приймає,  перевіряє заяву про повторну видачу свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, подану особисто суб’єктом звернення або отриману поштовим зв’язком, якщо суб’єкт звернення проживає в іншій адміністративно-територіальній одиниці, та повноту поданих документів;
-        реєструє заяву;
-        перевіряє наявність відповідного актового запису цивільного стану;
-        вносить відомості відповідного актового запису до Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр) у разі їх відсутності;
-      формує в Реєстрі свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану;
-      ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями свідоцтва про державну реєстрації акту цивільного стану;
-      вносить відомості про свідоцтво до книги обліку бланків відповідних свідоцтв та актового запису цивільного стану;
-      видає суб’єкту звернення свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану або витяг з Реєстру про відсутність актового запису цивільного стану у разі, якщо суб’єктом звернення не порушується питання поновлення втраченого актового запису цивільного стану;
-      надсилає до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання суб’єкта звернення свідоцтво про державну реєстрацію цивільного стану або підтвердження для формування витягу з Реєстру про відсутність актового запису цивільного стану, про що інформує суб’єкта звернення.
-       
2.
Відповідальна посадова особа субєкта надання адміністративної послуги
 Начальник відділу


3.
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)
        Посадова особа відділу                                               
        у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:
-        приймає, перевіряє заяву про повторну видачу свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану та повноту поданих документів;
-        реєструє заяву;
-        перевіряє наявність відповідного актового запису цивільного стану;
-        вносить відомості відповідного актового запису до Реєстру у разі їх відсутності;
-      формує в Реєстрі свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану;
-      ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями свідоцтва про державну реєстрації акту цивільного стану;
-      вносить відомості про свідоцтво до книги обліку бланків відповідних свідоцтв та актового запису цивільного стану;
-         видає суб’єкту звернення свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану або витяг з Реєстру про відсутність актового запису цивільного стану у разі, якщо ним не порушується питання поновлення втраченого актового запису цивільного стану.

       Посадова особа відділу при отриманні заяви про повторну видачу свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану поштовим зв’язком протягом 15 робочих днів з дня надходження заяви:
-        реєструє заяву;
-        перевіряє наявність відповідного актового запису цивільного стану;
-        вносить відомості відповідного актового запису до Реєстру у разі їх відсутності;
-      формує в Реєстрі свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану;
-      вносить відомості про свідоцтво до книги обліку бланків відповідних свідоцтв та актового запису цивільного стану;
-      надсилає до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання суб’єкта звернення свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану або підтвердження для формування витягу з Реєстру про відсутність актового запису цивільного стану, про що інформує суб’єкта звернення.

5.
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом.


ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року
Технологічна картка
 адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження

1.


Етапи опрацювання заяви суб’єкта звернення про надання адміністративної послуги

Посадова особа відділу державної реєстрації актів цивільного стану для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження:
- приймає, перевіряє заяву (у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів;
- реєструє заяву (у разі її подання);
- направляє запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше (у тому числі за допомогою засобів факсимільного зв’язку);
- контролює своєчасне надходження відповіді на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту);
- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження;
- складає актовий запис про народження в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), ознайомлює суб’єкта  звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та   витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;
- видає свідоцтво про народження  та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості до алфавітної книги;
  відмовляє у проведенні державної реєстрації народження та видачі свідоцтва, якщо:
- державна реєстрація народження суперечить вимогам законодавства України;
- державна реєстрація народження повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;
-  з проханням про державну реєстрацію народження звернулась недієздатна особа.
2.
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги
Начальник відділу
3.
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області

4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)
Посадова особа відділу
у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:
- приймає, перевіряє заяву (у випадках, встановлених законом) та повноту поданих документів;
- реєструє заяву (у разі її подання);
- складає актовий запис про народження в Реєстрі, ознайомлює суб’єкта  звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру про народження для отримання допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;
- видає свідоцтво про народження  та витяг з Реєстру про народження для отримання допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості до алфавітної книги;
- готує запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше.
Посадова особа відділу не пізніше наступного робочого дня після отримання відповіді запитуваного органу державної реєстрації актів цивільного стану:
- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження;
у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:
- складає актовий запис про народження у Реєстрі, ознайомлює суб’єкта  звернення з внесеними до нього відомостями;
- формує свідоцтво про народження в Реєстрі та   витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;
- видає свідоцтво про народження  та витяг з Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;
- вносить відомості до алфавітної книги.

5.
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадової  особи відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби та/або до суду в порядку, встановленому законом.



ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року

Технологічна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)

1.
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги




Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені:
- приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
- реєструє заяву;
- надсилає запити для формування витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу (у тому числі за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку);
- контролює своєчасне надходження відповідей на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту);
-  формує витяги з Реєстру;
- аналізує та формує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;
- направляє сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;
- контролює своєчасне надходження відповіді від органу внутрішніх справ (орган внутрішніх справ у місячний строк готує та надсилає висновок про можливість зміни імені);
- складає висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені у разі здійснення стосовно суб’єкта звернення кримінального провадження або його перебування під адміністративним наглядом; наявності у суб’єкта звернення судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом порядку; офіційного звернення правоохоронних органів іноземних держав про оголошення розшуку суб’єкта звернення; подання суб’єктом звернення неправдивих відомостей;
- надсилає висновок суб’єкту звернення та запрошує його для державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені;
- складає актовий запис про зміну імені в Реєстрі та ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису;
- формує свідоцтво про зміну імені в Реєстрі;
- вносить відомості про свідоцтво про зміну імені до книги обліку бланків свідоцтв про зміну імені;
- видає свідоцтво про зміну імені;
- вносить відомості до алфавітної книги.

2.
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги
Начальник відділу
3.
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)

Посадова особа відділу
у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:
- приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
- реєструє заяву;
- готує запити для формування витягів з Реєстру чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу.
Посадова особа відділу при надходженні витребуваних документів:
- аналізує та формує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;
- направляє сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;
не пізніше наступного робочого дня з дня отримання висновку органу внутрішніх справ:
- складає висновок про надання дозволу на зміну  імені або про відмову у зміні імені, який надсилає суб’єкту звернення, та запрошує його для державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені;
у день звернення для державної реєстрації зміни імені та у присутності суб’єкта звернення:
-   складає актовий запис про зміну імені в Реєстрі та ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису;
- формує свідоцтво про зміну імені в Реєстрі;
- вносить відомості про свідоцтво про зміну імені до книги обліку бланків свідоцтв про зміну імені;
- видає свідоцтво про зміну імені;
- вносить відомості до алфавітної книги.
Загальний строк розгляду заяви про зміну імені становить три місяці з дня її подання.
Цей строк може бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав.

5
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом.



ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника служби -
начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
Куят І.С.
________________________________
                         підпис
                 23 квітня 2013 року
Технологічна картка адміністративної послуги
щодо видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

1.
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги




Посадова особа відділу для внесення змін до актового запису цивільного стану або його поновлення та видачі у зв’язку з цим свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
-   приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
-   реєструє заяву;
- надсилає запити для формування витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу (у тому числі за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку);
- контролює своєчасне надходження відповідей на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту);
- аналізує документи та складає висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану чи його поновлення або про відмову в цьому;
- вносить зміни до паперового носія актового запису цивільного стану та Реєстру;
- поновлює актовий запис цивільного стану в Реєстрі;
- ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису цивільного стану;
- формує свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану в Реєстрі;
- вносить відомості про свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану до книги обліку бланків відповдіних свідоцтв;
- видає суб’єкту звернення відповідне свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану у зв’язку із внесенням змін, поновленням актового запису цивільного стану або висновок про відмову в цьому для оскарження в суді.

2.
Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги
Начальник відділу
3.
Структурні підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції у Київській області
4.
Строки виконання етапів (дії, рішення)

Посадова особа для внесення змін до актового запису цивільного стану або його поновлення та видачі у зв’язку з цим свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану
у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:
- приймає, перевіряє заяву та повноту поданих документів;
- реєструє заяву;
- готує запити для формування витягів з Реєстру чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу;
при надходженні витребуваних документів:
- аналізує документи та складає висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану чи його поновлення або про відмову в цьому;
- запрошує суб’єкта звернення для внесення змін, поновлення актового запису цивільного стану та видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану або висновку про відмову в цьому;
У день звернення та у присутності суб’єкта звернення:
- вносить зміни до паперового носія актового запису цивільного стану та  Реєстру;
- поновлює актовий запис цивільного стану в Реєстрі;
- ознайомлює суб’єкта звернення з відомостями актового запису цивільного стану;
- формує свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану в Реєстрі;
- вносить відомості про свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану до книги обліку бланків відповідних свідоцтв;
- видає суб’єкту звернення відповідне свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану у зв’язку із внесенням змін, поновленням актового запису цивільного стану або висновок про відмову в цьому для оскарження в суді.
Загальний строк розгляду заяви про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення становить три місяці з дня подання відповідної заяви.
Цей строк може бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції у Київській області не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав.

5
Механізм  оскарження результату надання адміністративної послуги
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку, встановленому законом.

Немає коментарів:

Дописати коментар