Доступ до публічної інформації

Відповідно до наказу Славутицького міського управління юстиції від 09.01.2013 № 02/1-05, відповідальним за роботу з запитами на інформацію, що надходять до Славутицького міського управління юстиції, ведення їх обліку, аналізу та контролю та за організацію в установленому порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Славутицьке міське управління юстиції є головний спеціаліст управління Жабко Катерина Іванівна.

Запити надаються усно за телефоном (04579) 2-78-54
або письмово: 07101, м. Славутич, Московський кв-л, 12, Славутицьке міське управління юстиції (на конверті вказувати "Публічна інформація").



Орієнтовна форма Для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді
(затверджена наказом Головного управління юстиції у Київській області
02.08.2012 670/5, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у Київській області 07.08.2012 за № 12/772)

Розпорядник інформації    Славутицьке міське управління юстиції
                                               Московський кв-л, 12  м. Славутич, 07101

ЗАПИТ
на отримання публічної інформації 

Прізвище, ім'я та по батькові, поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача




Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується



або

Загальний опис інформації, що запитується
(Загальний опис необхідної інформації) 


Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою
(Вказати поштову адресу)
Факсом
(Вказати номер факсу)
Електронною поштою
(Вказати E-mail)
В усній формі
(Вказати номер телефону)
Підкреслити обрану категорію

Контактний телефон

Дата  запиту, підпис


Зареєстровано в Славутицькому міському управлінні юстиції___________



Для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді

Розпорядник інформації    Славутицьке міське управління юстиції
                                               Московський кв-л, 12  м. Славутич, 07101

ЗАПИТ
на отримання публічної інформації 

Найменування, поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача (юридичної особи)




Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується



або

Загальний опис інформації, що запитується
(Загальний опис необхідної інформації) 


Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою
(Вказати поштову адресу)
Факсом
(Вказати номер факсу)
Електронною поштою
(Вказати E-mail)
В усній формі
(Вказати номер телефону)
Підкреслити обрану категорію
Контактний телефон запитувача 

Посада, прізвище, ім'я, по батькові та підпис представника запитувача 

Дата запиту, підпис 


Зареєстровано в Славутицькому міському управлінні юстиції___________




Для подання запиту на отримання публічної інформації від об'єднання громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді

Розпорядник інформації    Славутицьке міське управління юстиції
                                               Московський кв-л, 12  м. Славутич, 07101

ЗАПИТ
на отримання публічної інформації 

Найменування, поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача (об'єднання громадян без статусу юридичної особи)



Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується



або

Загальний опис інформації, що запитується
(Загальний опис необхідної інформації) 


Прошу надати мені відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою
(Вказати поштову адресу)
Факсом
(Вказати номер факсу)
Електронною поштою
(Вказати E-mail)
В усній формі
(Вказати номер телефону)
Підкреслити обрану категорію
Контактний телефон запитувача 

Прізвище, ім'я, по батькові та підпис керівника (представника керівника) запитувача 

Дата запиту, підпис 


Зареєстровано в Славутицькому міському управлінні юстиції___________

Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Славутицького міського управління юстиції розміщена у блозі управління slav-upravjust.blogspot.com.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: Московський кв-л, 12  м. Славутич, 07101 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
телефаксом: (04579) 2-78-54.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто головному спеціалісту управління, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації (Жабко К. І.), розпорядником якої є Славутицьке міське управління юстиції, Московський кв-л, 12  м. Славутич, 07101
4. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
5. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
6. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
7. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
8. Інформація на запит надається безоплатно.
9. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
10. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
10.1 Славутицьке міське управління юстиції не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
10.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
10.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 9 цих приміток;
10.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).


ПРИМІРНИЙ ПОРЯДОК складення та подання запитів на публічну інформацію


1. Запитувач має право звернутися до Славутицького міського управління юстиції із запитом на отримання публічної інформації незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. 
2. Запит на отримання публічної інформації може бути індивідуальним або колективним. 
3. Запит на отримання публічної інформації подається до Славутицького міського управління юстиції в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, телефаксом, електронною поштою або по телефону на вибір запитувача.  
4. Письмовий запит на отримання публічної інформації подається в довільній формі. 
5. Запит на інформацію повинен містити: 
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти, номер засобу зв'язку, якщо такий є;
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
підпис і дату за умови подання письмового запиту.
6. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту запитувач може використати форми для подання запиту на отримання публічної інформації (далі - форми запиту) Славутицького міського управління юстиції.
7. Форми запиту розміщуються у блозі  Славутицького міського управління юстиції  та на інформаційних стендах в адміністративних будівлях управління.
8. У формах запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді - поштою, телефаксом, електронною поштою. 
9. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто головному спеціалісту управління, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Славутицьке міське управління юстиції
10. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює головний спеціаліст управління, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Славутицьке міське управління юстиції, із зазначенням у запиті прізвища, імені, по батькові, контактного телефону, та надає копію запиту особі, яка його подала. 
2.11. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування Славутицького міського управління юстиції, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу. 

                                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                    наказ Славутицького 
                                                                                                                    міського управління юстиції
                                                                                                                    від 08.07.2013 № 57/1-05


Перелік інформації, розпорядником якої є
Славутицьке міське управління юстиції
(крім таємної та службової інформації)

1. Інформація про Славутицьке міське управління юстиції:
1.1.Функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Славутицького міського управління юстиції.
1.2.Інформація про організаційну структуру, прізвища, імена, по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівників Славутицького міського управління юстиції, служб, відділів та їх заступників.
1.3.Положення про управління юстиції, а також Положення про служби, відділи Славутицького міського управління юстиції.     
2. Інформація про діяльність Славутицького міського управління юстиції (загальні питання):
2.1.Регламент роботи Славутицького міського управління юстиції.
2.2.Плани роботи Славутицького міського управління юстиції.
2.3.Звіти про виконання планів роботи Славутицького міського управління юстиції.
2.4.Інформація про наради, семінари, що проводяться Славутицьким міським управлінням юстиції.
2.5.Роз’яснення законодавства України, що підготовлені Славутицьким міським управлінням юстиції з питань, пов’язаних із діяльністю управління юстиції.
3. Накази Славутицького міського управління юстиції (крім внутрішньо  організаційних)
4. Інформація про діяльність рад, інших органів, що створені при Славутицькому міському управлінні юстиції:
4.1.Інформація про роботу Славутицької міської міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення.
4.2.Інформація про роботу Координаційної ради молодих юристів.
5. Інформація про доступ до публічної інформації:
5.1.Інформація про систему обліку публічної інформації, що знаходиться у володінні Славутицького міського управління юстиції.
5.2.Звіти щодо задоволення запитів на публічну інформацію.
5.3.Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.
6. Інформація з питань обліку та систематизації законодавства:
6.1.Інформація про роботу Славутицького міського управління юстиції з питань систематизації законодавства.
6.2.Інформація про стан забезпечення офіційними збірниками нормативно-правових актів Славутицького міського управління юстиції
6.3.Інформація щодо координації роботи територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також державних підприємств, установ, організацій з питань систематизації законодавства.
7. Інформація про діяльність Славутицького міського управління юстиції з координації правової роботи:
7.1.Інформація щодо поліпшення правової роботи в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах, організаціях, пропозицій про усунення виявлених порушень і недоліків, притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.
8. Інформація про діяльність Славутицького міського управління юстиції з правової освіти:
8.1.Інформація про правову громадську приймальню по наданню безкоштовної правової допомоги (про місце розташування, контакті телефони, графік прийому громадян).
8.2.Інформація про проведення Всеукраїнського «Тижня права».
9. Інформація з антикорупційної діяльності:
9.1.План заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень у Славутицькому міському управлінні юстиції.
9.2.Звіт про виконання Плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень у Славутицькому міському управлінні юстиції.
10. Інформація з питань кадрової роботи та державної служби, що не відноситься до службової інформації Славутицького міського управління юстиції та, яка не відноситься до відомостей, що є персональними даними, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»
11. Інформація щодо номерів «Телефону довіри»
12. Інформація про розгляд звернень громадян у Славутицькому міському управлінні юстиції:
12.1.Аналітично-звітна інформація щодо стану та наслідків розгляду звернень та особистого прийому громадян у Славутицькому міському управлінні юстиції.
12.2.Графік телефонних «гарячих ліній».
12.3.Графік прийому громадян.
12.4.Порядок прийому громадян.
13. Інформація з питань легалізації громадських формувань
14. Інформація з питань роботи реєстраційної служби:
14.1. Графік роботи реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції та прийому громадян.
14.2. Інформація про проведення заходів з основних напрямків діяльності реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції (оперативні наради, семінарські заняття).
14.3. Підсумки діяльності реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції за певний звітній період.
14.4. Розміри плати за надання платних послуг.
14.1. Інформація з питань роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану:
14.1.1. Графік роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції та прийому громадян у відділі.
14.1.2. Інформація про проведення заходів з основних напрямків діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції (оперативні наради, семінарські заняття).
14.1.3. Підсумки діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції за певний звітній період.
14.1.4. Розміри плати за надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану Київської області.
14.1.5.Інформація щодо архівного фонду відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції.
14.2.  Інформація з питань роботи сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно: 
14.2.1. Графік роботи сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції та прийому громадян у Секторі.
14.2.2. Інформація про проведення заходів з основних напрямків діяльності сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції (оперативні наради, семінарські заняття).
14.2.3. Підсумки діяльності сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції за певний звітній період.
14.2.4. Розміри плати за надання платних послуг сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно .
13.3. Інформація з питань роботи державних реєстраторів реєстраційної служби:
14.3.1. Графік роботи державних реєстраторів реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції та прийому громадян.
14.2.2. Інформація про проведення заходів з основних напрямків діяльності державних реєстраторів реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції (оперативні наради, семінарські заняття).
14.2.3. Підсумки діяльності державних реєстраторів реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції за певний звітній період.
14.2.4. Розміри плати за надання платних послуг з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
15. Інформація з питань роботи державної виконавчої служби:
15.1. Розпорядок  роботи державної виконавчої служби та години прийому керівників.
15.2. Статистична звітність - звіт Ф №1 «Щодо роботи територіальних органів державної виконавчої служби за І півріччя та за рік».