Отримання адміністративних послуг через пошту
З 1 листопада 2013 року
громадяни України мають можливість отримати адміністративні послуги, які надає
Державна реєстраційна служба України, в будь-якому поштовому відділенні по всій
території України.
Українці за допомогою поштових
відділень зможуть здійснювати державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців, проставляти апостиль на офіційних документах та отримувати
витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Це стало можливим завдяки
реалізації програми економічних реформ «Заможне суспільство,
конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженої Президентом
Віктором Януковичем.
Мета проекту «Адміністративні
послуги: спрощений доступ через пошту» - максимально спростити процедуру
отримання адміністративних послуг, які пропонує Укрдержреєстр.
Українці можуть через пошту
отримати найпоширеніші види адміністративних послуг. Серед них :
Державна реєстрація фізичної
особи, яка має намір стати підприємцем;
Державна реєстрація змін до
відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному
реєстрі;
Державна реєстрація припинення
підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем (за рішенням
підприємця; у разі його смерті, оголошення померлим або визнання безвісно
відсутнім; за судовим рішенням, що не пов`язано з банкрутством підприємця);
Державна реєстрація юридичної
особи;
Державна реєстрація припинення
юридичної особи в результаті її реорганізації (ліквідації, а також злиття,
приєднання, поділу чи перетворення);
Державна реєстрація змін до
установчих документів юридичної особи;
Державна реєстрація змін до
відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі;
Видача довідки з Єдиного
державного реєстру;
Надання витягів з Державного
реєстру речових прав на нерухоме майно;
Проставлення апостиля на
офіційних документах.
Начальник реєстраційної служби В.М.Качан
Немає коментарів:
Дописати коментар