Положенням
про районні, районні у містах, міські
(міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції,
затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 №
1707/5, в редакції наказу від 02.09.2013 № 1841/5, який набрав чинності
20.09.2013 передбачено, що управління юстиції,
зокрема Славутицьке міське управління
юстиції, відповідно до покладених на нього завдань:
1) узагальнює
практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень,
готує пропозиції щодо його вдосконалення;
3) підтримує тексти
актів законодавства у контрольному стані, веде їх облік та здійснює зберігання
тощо;
4) координує
діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів
виконавчої влади з питань систематизації законодавства, перевіряє стан такої
діяльності, надає рекомендації щодо її поліпшення і вносить пропозиції про
усунення виявлених недоліків;
5) координує
діяльність територіальних органів міністерств, інших центральних органів
виконавчої влади, а також державних підприємств, установ, організацій та
державних господарських об'єднань, навчальних закладів з питань правової освіти
населення, перевіряє стан їх діяльності із зазначених питань тощо;
6) здійснює методичне
керівництво правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, а також на державних підприємствах, в
установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях;
7) перевіряє в
територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади,
а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних
господарських об'єднаннях стан правової роботи, надає рекомендації щодо її
поліпшення, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та
притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;
8) здійснює через
засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права,
захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності
підвідомчих органів та установ юстиції;
9) організовує та
забезпечує роботу громадських приймалень із надання безоплатної первинної
правової допомоги, надає їм методичну допомогу;
11) сприяє розвитку
надання юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів
громадян та юридичних осіб;
12) сприяє
організації навчання державних виконавців та забезпечує підвищення рівня їх
кваліфікації;
14) здійснює контроль
за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних
спеціалізованих установ;
16) сприяє
організації надання приватними та державними нотаріусами правової допомоги
населенню міста з питань учинення нотаріальних дій;
17) організує та
контролює виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в
цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод з питань,
пов'язаних з діяльністю установ юстиції;
У складі міського управління юстиції діє реєстраційна служба, яка є структурним підрозділом управління, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України.
Структура Служби складається з:
- відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції;
- сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції;
- державних реєстраторів (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції.
Виконання функцій Служби з державної реєстрації громадських об’єднань та інших громадських формувань тимчасово забезпечується головним спеціалістом Славутицького міського управління юстиції.
Реєстраційна служба Славутицького міського управління
юстиції відповідно до покладених на неї завдань, зокрема:
1) проводить державну
реєстрацію актів цивільного стану та видає відповідні свідоцтва про державну
реєстрацію актів цивільного стану, розглядає матеріали про зміну імені та про
внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання;
2) повторно видає
свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Державного
реєстру актів цивільного стану громадян;
5) надає інформацію
про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав
на нерухоме майно;
7) приймає та видає
документи, пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на
нерухоме майно та їх обтяжень, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна,
наданням інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного
реєстру речових прав на нерухоме майно;
10) приймає рішення
щодо реєстрації громадських об'єднань, інших громадських формувань та
забезпечує видачу виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців;
11) приймає рішення
щодо взяття до відома повідомлення (погодження) змін до статутних документів
громадських формувань, взяття до відома інформації про зміни у складі керівних
органів громадських формувань тощо, припинення громадських формувань та
забезпечує видачу виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців;
12) виконує функції
реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських
об'єднань;
13) здійснює контроль
за додержанням структурними утвореннями політичних партій положень статутів
політичних партій, Конституції та законів України, звертається до суду із заявою про
анулювання реєстраційного свідоцтва постійно діючого третейського суду у
передбачених законом випадках.
Начальник Славутицького
міського управління юстиції
О. В. Лазаренко
Немає коментарів:
Дописати коментар