Відповідно
до Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення),
міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 №
1707/5 (зі змінами) Славутицьке міське
управління юстиції, відповідно до покладених на нього завдань, зокрема
організовує роботу реєстраційної
служби, яка є структурним підрозділом управління, що забезпечує реалізацію
повноважень Державної реєстраційної служби України та роботу відділу державної
виконавчої служби , яке також є структурним підрозділом, що забезпечує
реалізацію повноважень Державної виконавчої служби України.
Структура реєстраційної служби складається з:
- відділу
державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Славутицького
міського управління юстиції;
- сектору
державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби
Славутицького міського управління юстиції;
- державних
реєстраторів (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) реєстраційної
служби Славутицького міського управління юстиції.
Виконання функцій Служби з державної реєстрації громадських об’єднань та
інших громадських формувань тимчасово забезпечується головним спеціалістом
Славутицького міського управління юстиції.
Реєстраційна служба
Славутицького міського управління юстиції відповідно до покладених на неї
завдань, зокрема:
1) проводить державну
реєстрацію актів цивільного стану та видає відповідні свідоцтва про державну
реєстрацію актів цивільного стану, розглядає матеріали про зміну імені та про
внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання;
2) повторно видає свідоцтва про
державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Державного реєстру актів
цивільного стану громадян;
5) надає інформацію про
державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на
нерухоме майно;
7) приймає та видає документи,
пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та
їх обтяжень, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням
інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру
речових прав на нерухоме майно;
10) приймає рішення щодо
реєстрації громадських об'єднань, інших громадських формувань та забезпечує
видачу виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -
підприємців;
11) приймає рішення щодо взяття
до відома повідомлення (погодження) змін до статутних документів громадських
формувань, взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів
громадських формувань тощо, припинення громадських формувань та забезпечує
видачу виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -
підприємців;
12) виконує функції реєстратора
Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань;
13) здійснює контроль за
додержанням структурними утвореннями політичних партій положень статутів
політичних партій, Конституції та законів України, звертається до суду із заявою про
анулювання реєстраційного свідоцтва постійно діючого третейського суду у
передбачених законом випадках.
Що стосується відділу державної виконавчої служби
Славутицького міського управління юстиції, то відповідно до покладених на нього
завдань Відділ, зокрема:
- здійснює своєчасне, повне і неупереджене примусове
виконання рішень у порядку, встановленим законом;
- забезпечує здійснення державними виконавцями заходів
примусового виконання рішень, передбачених законом;
- розглядає звернення громадян та юридичних осіб, аналізує
стан цієї роботи у Відділі, веде прийом громадян з питань, що належать до
компетенції Відділу.
Головний спеціаліст
Славутицького міського
управління юстиції
К.І.Жабко
Немає коментарів:
Дописати коментар