Головне територіальне управління юстиції у Київській області оголошує
конкурс на заміщення вакантних посад:
- начальника відділу державної виконавчої служби Славутицького міського
управління юстиції.
Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який
має вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра,
спеціаліста, стаж юридичної роботи за фахом чи в інших сферах не менше як 3
роки.
- державного реєстратора реєстраційної служби Славутицького міського управління юстиції, на час відсутності основного
працівника.
Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який
має вищу освіту.
Перелік документів які подаються:
дві фотокартки, особова картка форма П-2ДС, декларація
про майно, доходи, витрати і зобов'язання
фінансового характеру, копія паспорту, копія ідентифікаційного
номеру, копія трудової книжки, копія диплому про освіту, медична довідка форма
133/о, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду,
медична довідка про проходження обов’язкового попереднього та періодичного
психіатричного огляду.
Особи, які відповідають основним
кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі можуть звертатися за
додатковою інформацією до Головного територіального
управління юстиції у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Ярославська,
5/2, телефон: (044) 462-51-48, або
до Славутицького міського управління юстиції за телефоном: 2-78-54 та за
адресою: Московський квартал, 12.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про
проведення конкурсу за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 5/2.
Славутицьке міське управління юстиції
Немає коментарів:
Дописати коментар