вівторок, 8 вересня 2015 р.

НЕ ГАЙТЕ ЧАСУ В ЧЕРГАХ!

n-line сервіси Міністерства юстиції України)


З початку 2015 року Міністерство юстиції України запропонувало громадянам можливість отримувати низку своїх послуг через оn-line сервіси. Планується, що така можливість спростить процедуру отримання громадянами та юридичними особами наступних адміністративних послуг:
1. У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
1.1. Отримання громадянами та представниками юридичних осіб інформації про зареєстровані права на нерухомість, сплативши при цьому за допомогою електронних платіжних засобів 17 грн.
Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається користувачам, які зареєструвалися на офіційному веб-сайті та надали відомості про:
- власне прізвище, ім’я та по батькові (за наявності);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
- серію та номер паспорта громадянина України чи реквізити іншого документа, що посвідчує особу;
- найменування та податковий номер юридичної особи (у разі, коли інформація запитується в інтересах юридичної особи її керівником чи представником).
Необхідно звернути увагу на те, що наразі інформацію в електронній формі про зареєстровані речові права та їх обтяження можна отримати виключно за об’єктом нерухомого майна, але починаючи з 06 жовтня 2015 року можливим буде отримання такої інформації і за суб’єктом права.

1.2. Попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.                      

Послуга дозволяє оформити попередню заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Дані, надані у попередній заявці, перевіряються державним реєстратором. Залежно від результатів перевірки Користувач отримує або повідомлення про прийняття заяви до реєстрації або відмову у реєстрації, або зауваження, які потребують виправлення. Після прийняття попередньої заяви до реєстрації Користувачу призначають дату та час подачі документів. У встановлений час необхідно звернутися до реєстраційної служби для подання документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень. Послуга надається авторизованим користувачам Кабінету електронних сервісів на безоплатній основі.

2. У сфері реєстрації бізнесу:
Сьогодні можливо отримати розширену інформацію (довідку, витяг, виписку) про підприємство, та зареєструвати бізнес.
Існує безкоштовний пошук, який дає змогу отримати повну інформацію про юридичну особу або фізичну особу-підприємця, за винятком місця проживання фізичних осіб (засновників, фізичних осіб-підприємців). Однак на відміну від витягу - безкоштовний пошук можна робити лише за чотирма критеріями: за назвою або кодом ЄДРПОУ юридичної особи та за ПІБ або податковим номером фізичної особи-підприємця, а результат пошуку не зберігається у системі. Вартість повного витягу із переліком засновників, керівників, видами діяльності компанії – 45,68 грн. (у паперовому вигляді 60,9 грн.), вартість витягу з реєстру нерухомості – 18,27 грн. (24,36 грн.). Оплатити отримані документи можна карткою Visa/MasterCard Реєстрація бізнесу безкоштовна.
            Виписки, довідки та витяги надаються анонімно. Єдиними ідентифікаторами можуть бути банківська картка та IP-адреса. Інформація про історію пошуків компаніям, щодо яких ведеться пошук, не надається. Під час реєстрації бізнесу потрібен електронний цифровий підпис.
Достовірність виписки, довідки чи витягу перевіряється шляхом введення в системі унікального номеру документа. У разі справжності цей номер надає можливість завантажити весь оплачений раніше документ без обмежень, а перевірка достовірності даних займає кілька секунд. Однак слід пам’ятати, що унікальний код підтверджує достовірність даних виключно на момент оплати документу.
Один раз сплативши за формування електронного документу, запитувач отримує його номер, за яким він або інша особа може безкоштовно завантажити сформований витяг, виписку або довідку з будь-якої точки світу у режимі он-лайн через Інтернет. Такий документ зберігатиметься у базі даних реєстру протягом 1 року.
         3.  У сфері державної реєстрації актів цивільного стану:
Запущений пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.
За допомогою веб-порталу http://dracs.minjust.gov.ua/ Користувач може:
-       заповнити заяви всіх видів, що подаються до органів ДРАЦС;
-       надіслати до відділів ДРАЦС скан-копії документів;
-       здійснити онлайн-оплату послуг з використанням платіжних систем;
-       записатися на прийом до відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;
-       задати питання та отримати відповіді від відповідальних осіб органів ДРАЦС;
-       відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті.
На етапі пілотної експлуатації електронна послуга доступна для обмеженого переліку відділів державної реєстрації актів цивільного стану. Зокрема у Київській області це:
1. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Києво-Святошинського районного управління юстиції у Київській області.
2. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Бориспільського міськрайонного управління юстиції у Київській області.
3. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Броварського міськрайонного управління юстиції у Київській області.
4. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Ірпінського міського управління юстиції у Київській області.
4. У сфері реєстрації підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство:
Запущена в експлуатацію послуга отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Послуга дозволяє отримати відомості про суб'єкти підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, в режимі реального часу.
Послуга надається авторизованим користувачам Кабінету електронних сервісів на безоплатній основі.
Слід зазначити, що онлайн послуги отримуються на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України через так званий Кабінет електронних сервісів, який можна знайти за адресою https://kap.minjust.gov.ua/. На даному сайті можна ознайомитись з повним описом послуг, покроковими інструкціями з їх отримання, а також інформацією про нормативно-правові акти, якими врегульовано надання таких послуг.


Начальник Славутицького
міського управління юстиції
   О. Лазаренко




Немає коментарів:

Дописати коментар