Головне територіальне управління юстиції у Київській області оголошує
конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора реєстраційної
служби Славутицького міського управління юстиції,
на час відсутності основного працівника.
Основні вимоги до кандидатів:
громадянин України, який вільно володіє державною мовою та має вищу юридичну
освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра у галузі знань
«Право».
Перелік документів які подаються:
заява про участь у конкурсі, особова картка форма П-2ДС, копія паспорту, копія
документів про освіту, копія трудової книжки, завірена за місцем роботи, копія
довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, копія військового квитка (для
військовозобов’язаних або військовослужбовців), декларація
про майно, доходи, витрати і зобов'язання
фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік, дві фотокартки
розміром 4 х 6.
Особи, які відповідають основним
кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі можуть звертатися за
додатковою інформацією до Головного
територіального управління юстиції у Київській області за адресою: 04071, м . Київ, вул.
Ярославська, 5/2, кабінет №2, телефон:
(044) 462-51-48 або до Славутицького міського управління юстиції за телефоном:
2-78-54 та за адресою: Московський квартал, 12.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: 04071, м . Київ, вул. Ярославська, 5/2.
Немає коментарів:
Дописати коментар